SPA och plugg

Igår bjöd Jonas mig på SPA. Jag fick det i studentpresent men först nu blev det av att vi utnyttjade det. Skönt nu när man är trött efter en hård vinter. Hur som helst var det underbart. Vi hade ett program som hette livsnjutaren. Vi började med Qi-gong, ngt yogaliknande program. Därefter blev det fotbad, scrubb och valfri behandling. Jag tog såklart nack- och ryggmassage. Efter det fick vi bada i en stor bubbelpool och basta. När vi var klara med det och hade duschat av oss fick vi fri tillgång till massor av produkter från märket Dermanord samt en kortare ansiktsbehandling med rådgivning. När allt detta var avklarat fick vi ta på oss och gå ut i en fantastiskt mysig grillkåta där vi fick grilla kött/kyckling och grönsaker över vedeldad brasa och till detta serverades potatisgratäng. Det är nästan så att man blir lite sugen på att skaffa en såndär kåta, det var hur mysigt som helst att sitta där med filtar runt elden och som vi alla vet är det inte mkt som slår grillad mat. Under hela dagen blev vi uppassade med frukt, fika och dricka. Till detta skall läggas att gå omkring i tofflor och morgonrock enhel dag inte är helt fel!

Nu är det plugg som gäller. Jag varvar mitt skrivande av PM med en del läsning om skadeståndsrätt. Ikväll blir det träning på grus! Ha en sköön torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0