Helgen

Det har varit en mycket bra helg. I fredags var vi på premiären av "Män som hatar kvinnor". Det var verkligen en bra film som slåss uppe på den ödsliga toppen av bra, svenska filmer. Igår fick jag ställa upp och spela match eftersom vi hade brist på spelare. Matchen var, hör och häpna, klockan 18 på lördagsaftonen. Vi spelade i konstgräshallen mot MTV (Marbäck-Tvärred-Vegby). Det var riktigt roligt men vi kom väl aldrig riktigt igång kändes det som. Vi vann alla matcher men det var inte övertygande direkt. Vi gjorde vad som krävdes men inte mer. Efter det blev det pizza och så kom någon på den briljanta idén att vi borde gå ut. Så det gjorde vi. Jag skulle egentligen gått ut i Uhamn men det blev så himla komplicerat. Eftersom Jonas bor här i Falköping på krypavstånd till Terrassen fick det bli Falsketa. Hur som helst kom jag till förfesten 23:20 så det blev lite bråttom men det var roligt ändå. Kom innanför tröskeln någon gång efter 04 efter en efterfest hos Maria som innehöll tama fåglar och det obligatoriska pratet om VM -94. En av de absoluta höjdpunkterna var att jag träffade en skärva från forna SP3, Oskar Forsberg. Nästa helg blir det lagfest igen, Rydell och Quick gästar Terrassen!

Veckan blir lugn, ska upp till Örebro på ett seminarium i morgon och därefter blir det jobb på mitt PM. Just det, på onsdag ska jag och Jonas på SPA, UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0