Träning

Fy fasiken vad skönt det är att vara igång med träningen igen! Inte för att det gick jättebra men det är skönt efteråt. Jag somnar som en stock med på kvällarna. På dagen idag har jag bara slappat, tyvärr. När Jonas kom hem tog jag mig dock i kragen och lagade mat åt oss. Det blev pasta med sås till förrätt och klyftpotatis med chicken bits till huvudrätt.

Jag lyckades fånga vår tränare på bild, är du intresserad kan du kolla in min träningsblogg på www.kinnarpslutarp.se

I morgonbitti blir det tåget till örebro där jag skall stanna tills på fredag. Ska bli ganska skönt faktiskt, efter att bara ha slappat hela dagen märker man snart hur tråkigt det är. Jag behöver lite fart, det blir det förövrigt på fredag kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0