Top model och plugg

Igår kom Sandra och Atixhe hit med chips och cöla för att se på Top model. Cicci (roomie) bjöd på ett par öl och ett tag funderade vi seriöst på att gå ut. Istället blev det massa tjat och facebook samt en oskyldig runda på stan. Idag masade jag mig upp efter mycket pust och stön. Åkte iväg till skolan, köpte med mig lite fika och en chai på vägen, och mötte upp tjejerna igen. Satt i den nybygda läkardelen av universitetet, skitfräsht! Vi satt i ett inglasat grupprum och försökte kominera tjötet med plugg. Efter det blev det Paco's. Nu ligger jag här i min lilla lya och går igenom morgondagens seminarium. Rättsfallskoncentratet är inlämnat så det känns braaao. I morgon är det helg och då får jag komma hem till min lilla fisbert.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0