Heeeeeello

Nu är tenta nummer 3 avklarad och därmed också första terminen. Feeels so good! Det var egentligen denna tenta som jag bävade mest för. Ämnet var Rättsteori med rättshistoria och rättsfilosofi, inte så kul. Dock kändes tentan bra och jag tror faktsikt att jag grejade det. Så skönt att ha en termin avklarad, det kan ingen ta ifrån mig!

Helgen efter tentan blev väldigt lugn. Jag passade på att göra saker som jag annars inte kan göra med gott samvete, ex se på vänner i ett par timmar, spela Heroes of might and magic III (http://www.gamespot.com/pc/strategy/heroesofmightandmagic3/index.html), sova länge, gå på bio och bara slappa. En annan sak som har blivit lite försummad är träningen. Dock försvarar jag mig med att jag varit jätteförkyld i nära 7 veckor. Det är så underbar att börja träna igen nu, jag hoppas kunna vara med på så mycket som möjligt under våren. Ni missar väl inte min blogg på www.kinnarpslutarp.se? Nu i söndags var det inomhusträning och igår var det konstgräs, ikväll blir det ett pass inomhus igen, GÖTT! I morgon åker jag up ptill Örebro för två dagars föreläsning. Nu börjar termin 2, PRIVATRÄTT. Det låter riktigt kul och vi har en väldigt bra kursledare, professor Annina H Persson. 

Jag ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen, ni är många som tjatar, nämner inga namn med (Julia). Grejen är att jag inte vill mata ut inlägg som bara innehåller massa skit, kort och gott ibland är jag inte på blogghumör och då kommer det inget vettigt. Ex. när jag är stressad. Då går mina resonemang som så att kan man inte skriva ngt vettigt skall man inte skriva någonting alls.


Här kommer ett litet filmklipp för den som har det tråkigt, Johan Glans är helt klart underskattad:

Kommentarer
Postat av: ena

Bra klipp du har lagt upp, Sofia. Johan Glans är riktigt rolig.



Jag får lite ångest när jag läser din blogg. Jag kommer ju inte klara någon utbildning överhuvud taget! :(

2009-02-07 @ 16:38:20
URL: http://eenaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0