Handboll

Efter en dag bestäende av en föreläsning i retorik och en i köprätt känner jag mig helt slut. Dagen i sig har inta varit så krävande en huvudet värker som om det hade varit ärets längsta dag. Efter föreläsningarna gick jag och en polare en sväng på stan men efter det fick jag ge mig. Ligger just nu i sängen och glor på handboll. Det såg ju riktigt bra ut ett tag men nu har Kroatien dragit iväg ett par bollar, får se om de fixar detta. Larholm öppnade ju grymt bra, Doder också! Jaja det återstår att se.  Nu missade Sverige en straff igen. Tacka vet jag min polare Johan "jag tar den" Pettersson.  Kommer ni ihåg när jag träffade Johan Pettersson? Haha heeelt sick.


Oh may Chai


Ingen ska få sno min nya cykel.
(Min förra blev snodd vid järnvägsstationen, jag bröt nästan ihop, har aldrig blivit bestulen på någonting innan. Dumma oärliga människor, det var ju MIN cykel.)


Undervisning i konsertsalen. Lägg märke till det fenomen att iaf de fem första personerna på raden håller handen vid hakan. Psykologi på hög nivå) Prova själva att t.ex. korsa benen. Det smittar av sig.


Haha Staffan Olsson är ju skönast i stan som vanligt.
Hoppar och skuttar vid linjen, skriker sig hes och nu blev han varnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0