Endorfiiin

Jag har varit iväg och tränat brottning med laget, fy farao vad gött det var. Vill du läsa mer om det så gå in på min träningsblogg på www.kinnarpslutarp.se.

Tänkte passa på att berätta lite vad jag har haft för mig resterande del av helgen. I lördags var vi på 25-årskalas hos Jonas kusin Per Westerberg. Maten var fantastisk, önskar nästan att jag bodde där så att jag kunde äta rester i ett par dagar. På kvällen var vi hos fam Gustavsson i Trädet där vi ånyo åt gott för att därefter göra upp i Singstar! Riktigt trevligt. Söndagen gick åt till lite Heroes of might and magic, plugg och en film. Kort och gott så har helgen innehållit det mesta men har som vanligt gått oförskämt fort. 

Idag försökte jag ta tag i plugget på allvar. det gick väl sådär men jag blev hur som helst klar med första utkastet till ett rättfallskoncentrat som skall vara inne på torsdag 10:15. På onsdag åker jag upp till Örebro och kommer hem igen på fredag. I morgon blir det plugg och träning.  

Nu ska jag kolla på Advokaterna och stretcha, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0