Strömpis

Igår kväll var det dags för vår Top model-kväll. Vi lagade tacos och hade trevligt. Dock kom frågan upp i helgen igen om vi kanske skulle passa på att gå ut. Lite vin till maten så var vi överens. Strömpis hade någon form av premiärså det var grastis inträde, gratis mat och halva priset i baren, helt galet bra. Ett extra plus är att det ligger cirkus 50 m utanför mitt hus (om ens det). Jaja jag tog väl det ganska lungt eftersom jag är sjuk och gärna vill piggna till inför nästa vecka då vi ska till fjällen. Jag känner mig pigg idag så jag tror inte att det är någon fara!


Bättre än Mexxxxico


Sandra öpnar bagen

Atixhe ser sådär glad ut som alltid!


Till och med mig har hon smittat med ett lite stelt leende


On the way out


Inne på Strömpis


Blivande jurister


Just me, drinkin beer


Sandra och jag utanför Strömpis


Uppe i Schlager-rummet. Här spelades klassiker som Eloise och rytmen av en regnig natt(?)

SOFIEEEEE KOM HIT!

Nu ska jag gå ner och äta frukost på Hälls och sen har jag ett seminarium och massa plugg som väntar. Have a lovely day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0