Örebro

Tänkte att jag skulle visa er lite hur jag bor här i Örebro. Jag har ju visat mitt rum(?) men resten av lägenheten är väl fortfarande okänd, eller?


Utsikten från mitt fönster. Bakom träden kan man skymta slottet! på vänstra sidan gatan mot slottet ligger världens bästa café. (bedömt med mina lantis-förutsättningar)

Här är min utsikt från en annan vinkel. Det röda tegelhuset rakt fram är Harry's och som ni ser är en Calrsbergslastbil där och fyller på inför kvällen ;)


Här är vardagsrummet som Cecilia så smakfullt har intrett.


Från en annan vinkel. Rakt fram är balkongen med utsikt över någon form av innegård.


Myshörna

Balkongen


Hallen


Köket


Köket

Nu på dagen blir det plugg och ikväll blir det tacos och Top model med Sandra och Atixhe!
Jonas, jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0