Tillbaka till verkligheten

Efter en galen serieseger och fest därtill är jag tillbaka i Örebro. Idag hade jag sådan tur att jag kunde åka med mina syslingars far herr Fröman ända till stationen där jag lite riskabelt lämnat min cykel. Det efter en galen cykeltur som jag ställde den där. Jag ville nämligen spela tiden ett spratt och hinna med ett tåg hem som gick tio minuter efter jag slutade ute på universitetet. Jag var nära att bli påkörd, cykla på trottoarkanter när jag körde mot rött och körde om andra cyklister i innerkurva. Jag bresladdade in på stationen i samma ögonblick som tåget anlände och därav slängde jag in cykeln i första bästa cykelställ och låste!



Såhär såg jag ut på segerfesten plus en guldhatt!

I egenskap av skiklig fotograf tog jag några bilder på matchen mot Tranemo.
Dessa skulle med säkerhet knäckt min gamla fotolärare, taget med en Nikon D80:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0