Terminstart

Idag började termin ett! Vi skall läsa rättens grunder, en kurs på 20 veckor, dvs en termin. Jag mötte upp min nyfunna vän Lotta och vi gick tillsammans till konserthallen för ytterligare en introduktion, det är mycket information just nu. Därefter åt vi lunch och sedan var det dags för den första föreläsningen. Här fick vi också mycket information om kursens upplägg osv. Därefter var det dags för picknick med SOBRA, de som arrangerar nollningen. Där blev det lekar och plockmat i en park. När vi kände att det var dags att gå vidare åkte Lotta och en tjej som heter Emma med mig till stan och vi satt och käkade på ett mysigt fik innan de åkte hem igen, efter en kort sejour i mitt rum med såklart. För att sammanfatta dagen kan man säga att det var spännande men på tok för mycket nya intryck och för mycket information. Jag känner mig lite fullmatad redan innan vi dragit igång liksom. Ska bli skönt när allt är ordnat.


Jag passade på att smygfota när vi fick en bensträckare. Detta är hörsal 1.


Middag och massa tjöt på ett café i stan.



Kurslitteratur


5 konstiga  saker jag gjort idag:
Sett en död fågel
Gått mot rött
Sprungit för att undvika fågelskitar
Ätit mer pasta än jag gjort på 3 månader
Köpt böcker för nästan 2000 gustav



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0