Sucks

Idag är dagen då jag hade tänkt att lämna in min första inlämning. De suger. Jag får alltid prestationsångest, trots att jag suttit flera timmar och pillat ihop någonting som jag tror är bra kan det ju med besked bli tummen ner. Jag har liksom ingen aning, vad är bra och vad är dåligt? Jaja, det är väl egentligen det som denhär inlämningen är till för - en liten introduktion. Jag är inte van vid sån enorm press, tänk att man kan få underkänt?! Det behövde man annars göra en duktig ansträngning för att lyckas med på gymnasiet och enda möjligheten att få IG på gymnasiet är ju typ att skita i det helt.

Jaja, det blir nog väl. Jag skall träffa Lotta om en stund ute på campus så ska vi finslipa lite, äta lunch och sen kära änner så kommer jag hem igen, trevligt va? Nästa delkurs börjar på tisdag så det blir långledigt. Jag ska hämta ut de sex böcker som jag beställt och kika lite i de men annars så är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0