Marcus Radetzki

Här har ni honom. Min blivande favoritföreläsare (får man säga favoritlärare på universitetet?) Han har inte bara jur. kand utan också jur. dr. Han är alltså doktorerad i juridik. Dessutom är han docent, universitetslektor, författare och viktigast av allt, utbildningsledare för det program jag läser.


Marcus Radetzki

En annan sak som jag värdesätter högt är att Örebros universitet har, inte mindre än sex doktorander som forskar inom retorik och är ledande i Sverige inom området. Retorik är någonting som alltid intresserat mig och därför är jag väldigt glad att man valt att kombinera juristprogrammet på Örebros universitet med en del retorik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0