Lokalsinne...

..är någonting som inte jag besitter det allra minsta. Faktum är att jag cyklade vilse idag när jag skulle ut till universitetet. Nu har jag bott här i nästan en månad och jag hittar inte ens ut till campus. Som om inte detta vore nog gjorde jag precis samma misstag. Tur att man har Iphone annars hade jag varit helt lost överallt. Innan jag tog upp mitt eminenta hjälpmedel idag hamnade jag i någon fornlämning av en gammal stad där folk fiskade, solen lyste, damer med fina uppsättningar handlade i små bodar, barn lekte snällt i en lekplats med traditionella leksaker och varckra klänningar/dräkter. Det var ungefär då, det vill säga när jag nådde ett högklassområde i början av 1900-talet som jag insåg att jag cyklat aningen för långt. 

Nu håller jag på att leta källor till mitt rättsfallskoncentrat som är det avslutande momentet i första delkursen! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0