Home sweet home

Då var jag hemma igen. Jag kom till och med hem igår kväll. Kvällen spenderades hos Jonas mamma där vi såg på Heroes och tog det allmänt lugnt. Idag på morgonen åkte vi hem till mig, eller först handlade vi lite saker för att kunna framställa en god lunch, nämligen rätten med det egendomliga namnet "Flygande Jacob". Vi gjorde även ett stopp på Kinnarps lagerförsäljning där jag hittadde en mycket fin jacka, väldigt basic, svart lång. Efter detta begav vi oss hem till mig och vad får jag se? Jo Sofie är inne på MSN. Så med henne skrev jag och började putsa på planer om någonting fantastiskt som förhoppningsvis inträffar i sommar. Hon bad att få lite gamla bilder på oss så det skickade jag. Vilken nostalgi, kolla: www.hannamiasofie.blogg.se . På tal om nostalgi så kollar jag på Emil i Lönneberga nu, det är det hemska avsnittet när Alfred blir sjuk.

Ikväll hade jag tänkt att medverka på kvällens träning. Ska bara tejpa min sargade häl så att inte mitt öppna köttsår stör min välbehövliga motion. 

Jag gjorde en upptäckt för några dagar sen och idag kunde jag äntligen njuta av Marabous fantastiska innovation:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0