Helgen

Nu kommer helgen hemma, i bilder:


Chokladfontän. Bra sak, gör så att jag får i mig lite frukt iaf! Ivanliga fall äter jag ju inget sådant!


Vi gick tipspromenad. Jag och min kunniga far fick 14/15 rätt. Vår ännu mer kunniga mamma respektive fru fick 15/15 rätt.


Jag han med att brottas lite med min fina Jonas.


Vi åkte till Lager 157 och köpte världens godaste snickerskaka! Chokladbollen är dock inget jag skulle hänga längst upp i granen dock hostar jag ju inte upp den precis. Iofs kan jag inte komma på någonting som innehåller socker som jag inte skulle äta..


Lovely med presenten till David som höll förfest eftersom han fyllt år.


Här är jag i min gyllene jacka.


Förferre


Bryydar på matfestivalen


Maskinträff i Kronogården


Om ni visste hur mkt man uppskattar helgerna nu, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0