Härliga helg

Som sagt så uppskattar jag helgerna mycket mer nu och använder således dessa till många saker som jag tycker är kul. I helgen har jag bland annat tränat med laget, festat och diskuterat gamla minnen med Jennie och Evelina, träffat massor med roliga människor ute, kramat Jonas, jobbat på Trädets marknad, umgåtts med familjen, pluggat lite, hälsat på farmor med mera med mera. Slutsatsen man kan dra av detta är att jag har väldigt kul men att jag försummar bloggen lite i brist på tid. Dock tror jag att de flesta har mycket att göra på helgerna vilket resulterar i att inte så många hinner att läsa den ändå. Här kommer lite bilder från i lördags, då jag, JEnnie och Eve hade tjejkväll i Falköping med utgång på Terrassen som mål för kvällen:


Goda drinkar gjorda av mig


Gymnastik

Snygga bilder mot Evelinas fondvägg:






Kommentarer
Postat av: sofia

snygging!

2008-09-09 @ 17:51:05
URL: http://sowlander.blogg.se/
Postat av: Farmor

hEJ SOFIA MEN VAD SER är Jenni hemma jag som tänkt att besöka henne i Barcelona HaHa

2008-09-09 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0