Stackars barn

Jävla idiot rent ut sagt. Det finns personer som inte borde få ha barn. En kvinna här i tåget har satt sig med sina barn i lekvagnen. Hon svär och skriker så att hela vagnen rynkar pannan. Hon hotar barnen och ropar att de är så "jävla jobbiga". Hon pratar i telefon med någon, med stor sannolikhet barnens far vilken barnen inte får prata med trots att de bönar. Hon klagar hela tiden om hur "jävla röksugen" hon är. Nu ber barnen om förlåtelse medan mamman ignorerar dem. Usch, fattar hon inte att hon märker det för livet, att det är hennes jävla fel hur barnen beter sig. Detta för tankarna till min egen mamma som står i direkt motsats till denna hemska människa. Hon tog sig tid och tålamod för att på bästa möjliga, pedagogiska sätt tillrättavisa ossnar vi gjorde något fel. Jag ser hur hon behandlar andra barn, hur hon leker med dem och visar vad man får och inte får göra. Där har jag massor av tips att hämta när jag får barn!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sofia, jag längtar så till kvällen. Laddad som en övergödd unge på jakt efter mer godis.



Din kaffe var absolut godkänt btw ;)



I kväll ska vi ha roligare än på väldigt länge, ta med kamera och något vackert jag kan ha på mig.. ;)

Puss

2008-10-18 @ 13:34:31
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0