Sooolong suckers

Iallafall för helgen. I dag efter föreläsningen (som kommer att hållas av en domare) tar jag tåget hem! Jag håller på med lite packning och städning så att jag kan åka direkt från skolan till tåget! Det enda kruxet är ju att väskan väger så sjukt mycket. Banden börjar till och med gå sönder, and so is my back.

Nu sitter jag här och latar mig. Vill/borde läsa men jag kommer inte till ro när jag vet att jag måste gå snart ändå. Istället kollar jag på Top model och spelar Pacman. Bra Sofia!

Jag har märkt en sak som stadsbor borde informerA oss lantisar om. Jag faller ner i kramper och letar efter tillhyggen som kräver vapenlicens varje gång brevbäraren skickar ner posten på mattan. VARJE GÅNG tror jag att det är någon som försöker bryta sig in. Nu ska jag försöka göra lite nytta! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0