Ny vecka

Snacka om att tiden går fort. Nu är jag tillbaka i Örebro och har en ny vecka framför mig. Nu ska det pluggas och läsas så det står härliga till och sedan är det dags för helg igen och KLASSFEST!

Innan jag sätter igång med mitt massiva plugg och innan lågprisaffären stänger är det dags att handla hem lite mat till hushållet.
Här är min handlarlista:
Kött
Salt
Peppar
Ketchup
Korvbröd
Sallad
Avocado
Flytande margarin
Tejp
Röd lök
Bröd
Salami
Fil

Intressant va?

En liten tanke med, är det bara jag som får för mig att jag har en fläck i rumpan när folk skrattar när man går förbi? Eller att någon har slängt tuggummi i håret på en när de som sitter bakom skrattar? Idag vrickade jag foten med min 40-kilosväska på ryggen. Skrattade mor och dotter åt vardagsprat eller åt mig? Förmodligen åt det förra men ändå får man för sig att det handlar om en själv, hur ego är man då?


Kommentarer
Postat av: rsson

Du har väl inte glömt vilket datum som Kõrva är inplanerat?

2008-10-13 @ 19:53:32
Postat av: Anonym

Hepp det har jag inte gjort serru. Dock kommer jag att missa festen tråkigt nog. Vem är det som undrar? "Lrsson"? Fogden månne?

2008-10-13 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0