Mardrömmar

Usc, jag vaknade precis av att huvudet är sådär tungt så att det känns som om man har lipat hela kvällen. Jag vaknade första gångerna runt sex och har somnat om ungefär 124 ggr. Självplågare? Varför vill man tillbaka ditt drömmarna när de är skit?

Hur som helst så drömde jag ingen såndär klassisk mardröm med folk som dör och otäckheter. Jag drömde att mamma och pappa sålde gården. Uuusch. Först till Johan och Sofie, vilket inte gjorde saken bättre, att se dem flytta in där. I och för sig tydde ju det på att de var tillbaka i kära Sverige men ändå. Sedan, efter att ha somnat om en gång drömde jag att de sålde gården till Jocke! Detta med motiveringen från min far "Sofia, jag börjar bli gammal." Om du vill veta far så låg priset på MAX 900 000 och då ska du veta att du hade mark ända in till torget i Falköping också. Jaja, skönt att ha vaknat i alla fall.

Duschade precis av mig obehaget och nu är det dags att städa lite här, ska dammsuga ochn så. Efter det ska jag gå på en rättegång ihop med några studiekamrater. Ha en bra dag!


Mitt kära barndomshem!

Kommentarer
Postat av: Greta

Hemskt och lite små roligt att jag i princip har drömt samma sak. Pappa Dan skulle sälja Högalid till tyskar med massa snorungar, usch. Hoppas du har det bra! KRAM

2008-10-15 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0