Körv och mos

Då var körvacupen avklarad. När jag lämnade Kinnarsphallen var bastandet och bärsandet i full gång! Själv skall jag ju som bekant på klassfest, gamla Sp3 skall ha det trevligt ihop.

Cupen gick bra, vi hamnade på en hedrande tredjeplats. Helt ärligt kan det nog ha något med att vi får ha en spelare mer på planen, vi får dra i armar och tröjor och vi får allt läktarstöd. Ungefär som när vi möter Fkik i KM. Hur som helst så slog vi juniorerna (B-laget?) i matchen om tredjepris med 2-1. Detta trots "årets miss" som någon yttrade sig. Jaja jag bjuder på den. Vad mer kan jag säga? Hur stora är oddsen att man, en och en halv-två meter framför mål får en bredsida att skruva sig över ribban? Noll med ett par decimaler. Jag missar i sådana lägen, that's it. Som tur är för mig har detta inte inneburit något avgörande, hitills. Nästa år ska jag också sitta i sekritariatet och äta godis.

Detta var min första kontakt med fotbollen inomhus, och min första träning på typ tre veckor. Jag blir numera trött av att åka hiss så jag är ganska nöjd med flåset som höll i 15 sekunder åt gången. Det är så kul att spela inne! Därför är det synd att jag bara kan vara med en (om jag har tur) träning i veckan. Sen är det så att ingen vill stå i Oden cup, jag kan ha råkat ta på mig den uppgiften. Jaja, man får ju ta vad man får nu när man bara är med på deltid och knappt det.


Hoppas att ni saknar mig i kväll. Ät mycket körv och mos nu så ses vi nästa år då damerna kommer ta hem det! ;)

Tack till arrangörerna, riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0