Hemlängtan

Blää, nu har jag varit här hela veckan nästan. Det har jag aldrig varit förut. Jag längtar hem!!! I morgon så!

Jag fick reda på att flera personer redan hoppat av. Det är ltie konstigt, för jag känner två olika saker:  1. Haha jag klarade längre(!) 2. Hmm undra vad de ska göra nu som jag missar. Vara hemma och umgås med de man älskar exempelvis. Detta gav mig en liten deppig inställning.

Vi fick tillbaka våra PM som vi lämnade in för tre veckor sedan med. jag blev lite besviken faktiskt. Visserligen var det en Godkänd/underkänd uppgift och jag blev godkänd men jag hade förväntat mig att bli matad med lite motivation. Till exempel att man gjort ett bra arbete för att ha läst endast några fjuttiga veckor eller något "tänk på det här nästa gång".  Det enda jag fick var lite småfel som måste rättas till, dessa var förvisso väldigt viktiga för framtiden och så men liiiite cred kan man väl bjuda på? Detta höjer inte direkt motivationen. Haha jaja jag är glad att jag fick godkänt iaf.

Jag tror att min ångest/omotivation beror lite på hemlängtan med. För på lektionen vi hade för några timmar sedan svarade jag på frågor och redogjorde för mina egna slutsatser och fick beröm för detta, då spann jag som katten, tänkte att detta var min grej och det gick så långt att jag till och med jämförde juridik med matematik. Ni som känner mig vet hur mkt jag älskar att lösa matematiska kluringar!

Jag saknar dig Jonas!!!!!!!!!!!!!
Jag saknar hem, mamma, pappa, snor-Ellen och Mårten gås.
Låt mig vara 12 igen, gosch vad enkelt livet var då!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sofia du längtar hem ibland,men då skall du veta att Famor och Farfar längtar efter dej ochså

En jätte kram från oss.

2008-10-29 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0