Härliga helger

Det är så skönt att behöva känna att man inte har gett upp sitt gamla liv för studierna utan att man hinner med nästan precis lika mycket här hemma. I helgen har jag till exempel hunnit mysa med Jonas, gått på bio med mina föräldrar, spelat internmatch med laget, gått på lagfest, sett Björn Rosenström live, träffat Eve och hennes kompisar, lastat av  conteinrar med lagpolare, fikat hos farmor och farfar och myst lite till med Jonas. Jag har även hunnit läsa en del inför nästa vecka så just nu känns allt kanoners. Det bästa av allt är att jag trodde att jag skulle behöva åka upp till Örebro ikväll men det visade sig att jag börjar 10:00 i morgon och inte 09:00. Således räcker det att jag åker i morgonbitti, yes :)

Innan helgen kom så var min syster på besök i Örebro, även det var mycket trevligt. Vi tittade på Greys anatomy, åt god mat och godis samt shoppade lite. När Ellen kom fram och tog av sig sin cardigan upptäckte vi att vi i morgonyran tagit på oss identiska tröjor, lite roligt.


Sådan syster, sådan syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0