Amerikansk tv-serie?

Caféplugg känns nästan lite för bra, lite för amerikanskt liksom. Jag och min grupp i en retorikövning satte oss efter rättegången vi skulle gå på (som för övrigt blev inställd) på ett jättemysigt café och diskuterade uppgiften. Jag drack min första chai latte. Det är kryddigt te med skummad mjölk för att fatta mig kort. Den var jättegod. Jag, Sofia med kolsyra som andranamn fattat tycke för varma drycker. Det är helt enkelt mysigt nu när det är höst!



Efter ett par timmar var det dags för fika, det var då jag fann den här underbart söta bakelsen.




Eftersom vi satt där i några timmar och jag drack kaffe var toabesöket snart ett faktum. Där såg jag någonting väldigt originellt nämligen en toalett i minimiformat, för små barn. Vad smart! Har man en sådan hemma skulle man ju slippa all pott-träning. Då är det bara att byta ut toan när barnet har "växt ur den", dyrt men originellt!

Jag tvingade min studiekamrat Jenny att sätta sin fot på för att ni skulle få de rätta proportionerna och förstå hur liten dendär toan är. (Det fanns givetvis en stor också)



Haha ni vet hur man har sådana där miniförpackningar av saker? Exempelvis pyttesmå läskburkar som man får på planet. Ibland brukar jag hålla i sådana saker och låtsas att jag är en jätte!


Kommentarer
Postat av: Syster Ystrer

Chandler Bing!

2008-10-16 @ 21:22:58
URL: http://lindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0