Tenta processrätt 1. 9 hp

- Check!

Jaa äntligen är det över. yes yes. Om jag har varit nervös.

Tentan var mkt svårare än övningstentan men jag tror att jag klarade mig bra. Jag svarade på allt och det som jar har kollat upp har stämt, då måste det väl vara godkänt eller? Jag siktade givetvis på högsta betyg men ser det som såhär att jag skall vara väldigt glad om jag klarar godkänt på första tentan, man är ovan vid sättet och vet inte riktigt hur mycket som förväntas av en. Skönt, jag känner mig som en ny människa. Innan tentan satt jag och hyperventlierade samtidigt som jag drog olämpliga skämt om tusen sätt att fuska. Jag underhöll de i min närhet iaf.  tre och en halv timma satt jag och sju blad lyckades jag plita ner på de sju frågorna som stäldes. Nu återstår att se hur det går. Det är lite jobbigt eftersom jag är ganska avslappnad och tror på ett godkänt. Tänk om, tänk om..

Inatt har jag sovit ut och nu ikväll skall jag äntligen få ägna mig åt vanliga helgaktiviteter istället för att ansvarsfullt sitta med näsan i boken. På tal om vanliga aktiviteter, hur vanligt är det att ett gäng killar gör hemmagjort julbord en fredagkväll i början på november? (Ungefär lika vanligt som när Johan, sofies kille, och min Jonas bakade julgodis medan jag och Sofie var ute och söp.) Det är ungefär det som kommer hända ikväll med, ÅT- grabbarna har nämligen fått denna ypperliga idé och har lagat mat hela dagen, jag och Evelina tar med flarran, wii och sticker dit. Kommer att bli great! Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så duktig =)

2008-11-07 @ 20:28:46
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0