Long time, no see

Jag vet inte vad jag ska skylla på, har inte haft tid eller ork helt enkelt. Just nu är jag hemma i underbara, frostiga Trädet. Sitter och tittar ut genom fönstret på den idylliska lilla frusna världen utanför. Lite glögg stämningsmusik och en törr lussebulle är det enda som saknas. Så här sitter jag alltså och myser samtidigt som jag sitter och analyserar en komparativ studie av förlikningsverksamheten i det svenska, japansa och australienska rättsystemet.

Snart skall jag gå över till att studera mänskliga rättigheter i det ack så omdiskuterade Åke Green - målet. Ni vet pastorn som drog parallellen mellan homosexualiteten och en cansersvulst. Prejudikatet innehåller ett utdrag från hans predikan på ett par sidor, det är skrattretande att läsa.

Ikväll vill jag hitta på någonting revolutionerande, jag vet inte vad dock. Någonting som innefattar min underbar Jonas skall det bli. Resten spelar mindre roll egentligen. Det är sååå skönt att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Emma Ullberg

Åh, det låter mysigt att vara hemma :)

Fast det där med rättsystemet i Sverige, Australien och Japan låter mindre skoj, haha!

Vi åkte faktiskt förbi örebro idag, är i Stockholm nu nämligen!



Hoppas vi kan se snart!! jag saknar dig!!

take care!



Puss & kram

2008-11-21 @ 23:21:01
Postat av: Anonym

Sofia, jag saknar dig så jag håller på att avlida. Det är akut nu! Jag har dock två goda nyheter:

1. Jag kommer troligtvis vara hemma en hel vecka under juuul =)

2. Jag har bytt abonnemang! Numera ringer jag gratis till La Suecia!



KOM OCH HÄLSA PÅ MIG!!!

I need you moore than ever <3

2008-11-22 @ 16:04:43
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0