Fotbollslördag

Igår var det mys-fredag. Jag och Jonas köpte glögg, lussekatter och choklad!

Idag skall jag unna mig lite ledighet från pluggandet. Jag har ju som jag tror att jag tidigare nämnt min andra tenta på fredag. På tal om tenta så har jag fått resultatet från den förra och jag är jättenöjd! På morgonen nu är det kval i DM för herrar inne i Ulricehamn. Det hela står mellan Åsarp-Trädet, UIFK och Borås AIK. Ska bli mycket kul att se. Efter det ska jag hem och läsa lite och senare på kvällen är det dags för årsfest i Kinnarp-Slutarp. Det tråkiga med dagen är att Åsarp-Trädet valt precis samma dag att ha årsfest på och jag skulle gärna gått på båda.

Nu ska jag gå ut och vänta på Julia. Lägger troligen ut lite bilder senare. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0