Vett och etikett

Idag har vi lärt oss att dansa vals och foxtrot. Trevligt, trevligt. Vi har också lärt oss hur man skall uppföra sig på balen som är i morgon! Jag skall för den som inte vet det gå med Karl Rydberg i FG3! Jag kommer givetvis ta massa bilder och lägga ut här. Hoppas inte att det regnar i morgon, håll tummarna. Såhär kommer morgondagen att bli:

08:00 Packa klänning, skor, smycken och allt annat som måste med!
09:00 Åka in till Sofie med mamma och sminka oss
11:00 Åka ner till Von Cleef och fixa håret
14:30 Tillbaka till Sofie där hennes hane fixat snittar och där våra kavaljerer finns till hands för fotografering osv
16:30 Ta oss ner till staden och kolla på alla andra
17:00 Ställa upp
17:30 Första paret går över trappan


Så nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja det är nog svårt att förstå. det är ju väldigt komplicerat. :/ men jätte snällt att du bryr dig :)
jag ska fasen klara mig igenom detta även om ja har mina svackor några ggr i veckan men de är iaf mindre än för något år sen! sånt märker jag.
haha jaaaså oooj , :O hahah de var överraskande ! men så glad ja blev att folk märker mig iaf! :)

okeej :) men vilken himla känsla att springa ut ur skolan på fredag! :D
Imorgon är de balen som gäller iaf! oj så spännande och se era vackra klänningar! :)
Jag ska festa på fredagen :) de blir min skolavslutning för ja är inte hemma på min :D haha.jag firar den med er! ;) sedan Plugg också ..=/
vad ska du hitta på då? fira fira o äter igen fira kanske? :)
PUSS!

2008-05-19 @ 18:38:44
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0