Torsdag

Idag och i morgon är jag ledig. Man kan säga att jag hade min sista "riktiga" lektion igår. Det känns bra, jag har haft betygsprat i alla ämnen utom i Svenska. Det är alltid lika nervöst att ha betygsprat, även om jag var ganska säker på vad jag skulle få i alla ämnen så är man ändå rädd att det skall slå slint i huvudet på någon av lärarna. Jag fruktade att detta hände i Internationell ekomomi då följande konversation utspelades:

Gösen: Men vi sa G va?
Jag: (kände ilska och sorg) VAA, nu förstår jag inte?
Gösen: Jaa, eller vad? G sa vi väl?
Jag: (chockad) Nee
Gösen: (måttligt road) ... med MV framför.

Jag har inte fått G i ett enda ämne under gymnasiet så jag blev helt ställd, där lyckades han minsann den gamle räven. För er som undrar hur det gått i övrigt tror jag att jag satte alla i år utom ett. VG i Fotografisk bild A blir årets svarta betyg. Men det kan ni väl inte hålla med om? Jag som är så bra på att fota?

Idag skall jag städa och fixa det sista inför studenten. Jag skall också prova balklänningen och skorna ihop osv. Have a lovely day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0