Humorgalan

Såg precis ett mycket hemskt inslag. Det handlade om tjejer som först får se på när deras familj dödas av soldater och därefter blir tillfångatagna och blir våldtagna gång på gång i flera månader. Som om inte detta vore nog skär soldaterna sönder underlivet på dessa flickor när de känner sig klara. Detta orsakar inte bara en enorm fysisk smärta utan kan också förstöra funktionen av tarmar samt medföra svårigheter att hålla urin och avföring. HAR DE INTE LIDIT NOG? VARFÖR?

Jag finner ingen logisk orsak. Ingenting kan förklara något så ont.

Kommentarer
Postat av: sofia

jaså så trevligt! så din kväll var lyckad? :)
jag var här i stan på fest, sen så pluto.jag hade riktigt roligt faktiskt! :)
så underbart att ha flera dagar på att ta igen sig nu! :)
Tack så mycket :) Pusspuss!

2008-05-01 @ 22:38:21
URL: http://sowlander.blogg.se
Postat av: sofia

hehe japp visst ;)
nja, de är väl ingen höjdare kanske!
ja du..vad ska ja göra? jag är så sjukt trött så de e inte sant! jag ska försöka läsa ut min bok, sen blir de fest imorgon kväll om ja blir frisk.. :/ har blivit sjuk som ett "plåster på såren" ne fy sjutton, bedrövligt!!
vad ska du hitta på denna helg? :) pusspuss!

2008-05-02 @ 22:44:33
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0