Förlust med U-laget med 3-1

 

Ja, det var Fkik som stod för motståndet, deras U-lag vill säga. Matchen var faktiskt, enligt mig ganska jämn. Vi bjöd egentligen bort alla tre mål. Matchen spelades på konstgräs vilket kanske inte riktigt gynnade oss. Fkik rullade däremot på bra.

Jag noterade tidigt i matchen att Fkiks målvakt stod långt ut. Detta irriterade mig av okänd anledning så i halvlek manade jag mina tjejer att försöka lobba över henne om de fick chansen. När det var cirkus tio minuter kvar tog jag tag i saken med egna händer. Fick en boll som kom studsande, såg att målvakten kom utrusande så jag satte dit den i en hög båge över henne, skönt. Dock spelade det ju inte så stor roll tyvärr. Men vi hade en hel del bra lägen innan det med!



Okänd kvinna åsamkade mig skadan som kan beskådas nedan (på låret). Jag blev tillsagd att ta det lugnare!




Jag körde min sedvanliga målgest á la Kenneth Andersson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0