Fest i Ulricehamn

för ovanlighetens skull. Jag och min bättre hälft svängde våra lurviga på Plutos dansgolv. Jag körde och drack alltså inte men ändå hade jag jättekul! Detta beror på Sofie, det går inte att ha tråkigt när jag är i hennes närvaro. Vi borde göra detta oftare, inte sant? Vi lärde Kalle en ny dans så snart stod mängder av personer och dansade likadant, sjuukt kul!

Jag hade tänkt att ta massor av bilder men glömmer givetvis minneskortet till kameran hemma. Så det bev bara en rutten med mobilen, ser lite rolig ut i ansiktet men det gör inget.. Idag skall jag åka och kolla på mitt kära ÅT, rapporterar om matchens utfall senare!


image198



image199
Jag och världens vackraste kvinna på den gammla goda tiden!



Kommentarer
Postat av: sofia

:)
nja, fredags o lrödags var bedrövligt..var ledsen,nere och ja..besviken på mig,saknar känslan av att ha klarat av något, känna mig bekväm i mig själv,som jag gjorde när ja var sjuk. det går inte riktigt att förklara :/ en del av mig vill verkligen vara den smala oskyldia skygga tjejen, men ändå inte.
Så nja, de är inte så bra med mig. Idag har det varit kanon varit på min systers konfirmation,toppen humöroch de känns som att denna veckan kommer bli bra också. Med en glad min i facet, ska stöta bort mina puckotankar försöka!

det är bara 5 dagar kvar tills du slutar denna dryga "skit" ! Känns de bra eller? :)
vem ska du gå balen med förresten? Kraam!

2008-05-18 @ 20:28:09
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0