Bakisdag

Shit, jag har nog aldrig haft en slappare dag i hela mitt liv. Enda händelsen var att jag och och Jonas gick till Eldorade och köpte pizza.

Utekvällen igår då? Jo det var kul! Bara att Plantis premiär lockade halva Sveriges befolkning till småstadsfirande. Detta medförde givetvis en hel del trängsel. Klumpig som få satte jag klacken rakt i foten på en fot bakom mig. Jag försökte förklara för den framåtböjda tjejen bakom mig att alla knuffas så (detta var i kön) och att vakterna försöker få alla att backa. Men bruden blev helvild, aggressiv som en hungrig björn så jag och Frida löpte därifrån. SORRY!

Mitt första fan kom fram igår! Det är en historisk händelse. En blond mycket söt tösabit kom och frågade om jag var Sofia, "hon som bloggar!"
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0