Vad ska jag köpa till Jonas??

Jonas, min underbara älskade fyller 20 år den sjuttonde mars. Av mig ska han få luft tills ett bättre förslag kommer upp. Jag har frågat en utvald skara vad de tycker att jag ska investera i,

Pappa: Du ska alltid förstora upp allting. Jaså? Fyller han 20? Då är det ju viktigt!
Mamma: Hmm, det är svårt. Jag vet, han spelar väl fotboll? Ge honom en fotboll då!
Evelina: Jag köpte skor till Anders, fast de valde han iofs ut själv.
Sofie: Åååh, fyller han år nu med? Fan vad jobbigt. (www.hannamiasofie.blogg.se)
Resterande okreativa varelser: Vad svårt, jag vet inte!


Så nu vädjar jag till er normala människor, giv mig ett råd!
Vad vill en 20årig ostplockare med visioner och drömmar ha?
Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Erik

Som gammal fotbollskompis till jonas så vet jag saker inte ens hans fru, dvs. du, vet om.
Han är galet förälskad i hårdrock.
Varför inte ge honom resterande av de mötleyskivor han inte har? (om han nu har alla, kan du be honom låna ut dom till mig?)

En tatuering-valfritt motiv. Kostar skjortan, men om 10 år gör det ingenting. (om ni gör slut så kommer han ändå komma ihåg dig resten av livet, så märk honom för livet.)

en/två biljetter till nån höjdarkonsert. går garanterast hem.

En falbygdens ost-flagga. (om du inte vill stjäla nån så ta kontakt med emil svarén, den kan finnas kvar efter en spritfest vi hade.)

Nu är det bara välja och vraka.
själv röstar jag för tatueringen.

Good luck, have fun.

2008-03-05 @ 17:11:44
URL: http://erockbastard.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller med ovanståendes förslag :)

2008-03-05 @ 20:30:08
URL: http://JennieStar.blogspot.com/
Postat av: Till erockbastard

Haha tack för tipsen. Dock har just de idéerna redan susat förbi i mitt huvud. Jag är på tok för dåligt insatt för att ge honom skivor, skulle antagligen ta fel och min hjärtevän skulle inkassera Lotta Engberg - greatest hits på sin födelsedag. Det där med tatueringar bryter mot allt jag tror på. För visso skulle jag märka valpen tills han dör men jag tror inte att han är villig att acceptera mina förslag. För det andra har han redan tre? Räcker inte det för att göra ett oseriöst intryck när han skall bli VD på osten? ;) Och det sista med konserter är en väldigt bra idé, synd att mötley var här förra sommaren =( Aja, tack för att en vänlig stjäl med vettiga idéer hör av sig, jag ska noga tänka över idéerna en gång till och se över möjligheterna. Det får nog bli flaggan! Ha det gött!

2008-03-06 @ 10:13:48
URL: http://lindeer.blogg.se
Postat av: Almqvist

Köp en fet jävla holk till han, fifan va nice

2008-03-06 @ 15:12:03
Postat av: sofia

give him a kiss :)

2008-03-06 @ 21:37:07
URL: http://sowlander.blogg.se/?c=1200953017
Postat av: Erik

Allt du tror på? är du religiös?
kom på em sak till. en vettig faktiskt.
The Heroine Diaries. Den boken vill till och med jesus ha.
Han lyssnar förvisso mycket på mötley, men han har väl fler favoriter? Crashdiet?
Berätta gärna vad det blev till valpa!
Ett rungande HA DE

2008-03-06 @ 22:32:12
URL: http://erockbastard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0