Sömntuta

Hjälp! Jonas är omöjlig att väcka. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har provat ALLT! Under kategorin allt går tillexempel: Ta allt täcke, illglo i på honom, hoppa på honom, ligga på honom, dra upp kallingarna på honom, klia honom, hoppa i sängen, sjunga för honom, vagga honom, gå upp, skramla med hans påskgodis och i viss desperation slå och pötta honom (jag trodde att han hade slutat leva). Den enda respons jag får är ett visst grymtande och besvärade, djupa andetag. Så nog lever valpa, han sover nog bara räv.

Vi ska ju gå till leksaksaffären idag! Vi ska ju köpa det sista till vår maskeradklädsel och då gäller det minsann att hänga på låset om vi ska hinna sy klart allt!

image107
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Erik

jo, men jag blir inte brun, jag blir röd. Men jag kan hålla med dig om att färgen är viktigare.
Allt är lugnt, ska åka hem imorrn igen. Själv då?
Ikväll blir det fest i vår källare och sen blir det terassen, wiihoo, vad ska du göra?

2008-03-22 @ 09:30:27
URL: http://erockbastard.blogg.se
Postat av: sofia

jaså, okeej! men de ska bli roligt att se iaf :D hehe =)

jag ska minsann festa, :) ska ha det kul!!
Ooooo det låter ju så roligt! maskerad. :O vad ska du klä ut dig till då? kyckling?hööh.

nee jag har inte gjort det ännu!! jag måste göra det, de är så sjukt kul att se! finns de många biljetter kvar? :) Kramar!

2008-03-22 @ 13:42:32
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0