Sjuk?

Eller bara utmattad. Prov i rättskunskap fick mig att försumma nattens sömn lite. Den energi brukar jag vanligen återfå i form av adrenalin och andra lyckohormoner som utsöndras i min kropp när jag blir överengagerad i provet och skriver det klockrent vilket resulterar i att man känner någonstans att det är värt det. För att inte tala om när man får tillbaka det. Nu kändes det inte så, första gången på rätt länge. Jag svarade på allt och så men den där kicken kom aldrig. Tyvärr hade det antagligen inte gjort någon skillnad om jag läst på mer heller så jag kan inte skylla på det. Min enda bortförklaring blir för stor omfattning och konstiga frågor.

Hur som helst, mådde inte bra på eftermiddagen så jag åkte hem och sov den sista lektionen. Nu har jag tränat och inte heller det resulterade i nya krafter utan förstärkte bara min huvudvärk/illamående. Antar att jag behöver ta det lite lungt, stannar nog hemma i morgon om jag vaknar med denna smärta.

Nu kollar jag på Gossip girl, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0