Sakta mina steg

Det går med stormfart framåt nu. Approxomativt 10 skolveckor står mellan mig och min student och balen Träningslägret närmar sig. Likaså resan till Ayia Napa. Allt går så fort. Ibland vill man bara leva i nuet, kliva av och ha det som det är just nu! Går det?

Mamma: Jag kollar på en så bra film!
Jag: Jaså? Vilken?
Mamma: Den gröna milen.
Jag: The green mile, är inte den otäck?
Mamma: VA? NEEEEJ! Jag som inte gilalr sådana filmer. Jäkla Ellen. Innan lurade hon mig att se på en film om några som gjorde "det där" på ett flygplan och så kom det massa ormar.  
Jag: Snakes on plane?
Mamma: Ja, jag som trodde att det var sneeks on plane.


Ikväll blir det supermys med min hjärtevän, Wallander med tilltugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0