Rastlös

Usch, det värker i hela kroppen för att jag är så rastlös. Inte ens Ellen DeGeneres kunde tygla mitt fruktansvärda humör. Jag måste göra någonting, jag tål inte att ligga inne hela dagen! Jag har iaf hittat en potentiell födelsedagspresent till min kära så helt bortslösad har väl inte dagen varit.

Skall försöka få min extremt, utan anledning, trötta pojkvän att ta med mig, med en filt runt hövet på promenad i staden. Hans utmattning är konstig, ena stunden åmar han sig i sängen och kan inte röra sina fingrar för att behaga sin döende hustru, men så vips så är han uppe och snurrar runt i rummet med dammsugaren i högsta hugg och väser inombords åt mig att flytta mitt feta arsle från hans datastol. Anledningen till misstanken om hans onda tankar är att han tjurskalligt slår med dammsugaren mot stolsbenen. Men jag tänker inte flytta på mig, ha! Kom nu älskling så går vi ut på promenad <3

Kommentarer
Postat av: sofia

det är bra! han blir säkert nöjd med det mesta!
just nu är jag väldigt trött, borde sova men ingen lust att gå till sängs. :/ haha..
Hur står det till med dig då? :)

2008-03-06 @ 22:16:34
URL: http://sowlander.blogg.se
Postat av: sofia

åååååå din lyxiga gres! neej va skönt.
är ni alltid det?
förresten, måste säga att du har cool stil! du och sofie är typ mina förebilder;D haha.

2008-03-06 @ 22:22:59
URL: http://sowlander.blogg.se
Postat av: Jonas

Förlåt för att jag råkade träffa datastolen med dammsugaren en gång. Ska aldrig hända igen :O

2008-03-07 @ 11:49:57
URL: http://carnivalofsins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0