Modevisning dag tre

Ska snart bege mig till skolan och fortsätta det massiva arbetet med modevisningen! På grund av tillåtelse från mina föräldrar att ta bilen kunde jag njuta av en skön sovmorgon. Dock visste jag direkt när pappa frågade mig om jag ville tga bilen att det fanns någon hål hake. Den skall besiktas 16:30. Den är säkerligen otankad med så jag får rulla ner den för stans backar. Men det kan väl en sovmorgon vara värt!
Två saker förstörde oturligt nog stora delar av min efterlängtade morgon:

1. Det blir så sketans ljust på morgonen nu för tiden.
2. Små bevingade djävular bosätter sig i mitt skyffe en och en. Sedan surrar de omkring i rummet tills jag blir tokig. En tokig, nyvaken Sofia är inte en av de bättre versionerna av mig om jag får säga det själv. En gammal rutten VR: tidning faller offer och blir mordvapen åt all ohyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0