Modevisning dag ett

Idag satte vi igång på allvar. Behagligt nog samlades vi inte förrän tio i skolans aula. Där diskuterade vi alla förslag samt kom upp med ett schema för kommande dagar. därefter började det övas. Själv hade jag bara en utgång att öva på idag och således kune jag avlägsna mig rätt så tidigt. Nästa punkt blir att infinna sig i Borås för utprovning av kläder på MQ klockan 10:00 i morgon. Den tidiga hemkomsten resulterar i att jag hinner kolla på vår match mot Södra Ving idag. Det dåliga är att jag skulle kunnat vara med ju. Nu får jag istället stå och trampa snö och tjlta skit med de andra tjejerna. 

Mitt besökar antal steg drastiskt efter att jag lagt ut hemsidan på min blogg på Åsarp-Trädets klubbsida. Hopaps att en del av er stannar, det vore trevligt! 

Köp modevisningsbiljett nu, innan de tar slut! PerAxel öppnar 10:00 i morgon, först till kvarn! Det går också bra att höra av sig til någon av oss som medverkar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0