Jag måste berätta om en hemsk händelse

När det börjat skymma under gårdagen inträffade någonting oförklarligt. Jag, Maccan och Grävarn satt och chillade i ett av omklädningsrummen längst bort i lokalen där festen ägde rum. Av någon anledning tittade jag plötsligt mot dörren och där uppenbarar sig en horribel gestalt. Sitt ansikte döljde han med en mask föreställande en clown med tom blick och ett sinnessjukt leende. På två röda sekunder var han ute ur rummet igen och försvann in i skogen. Nu har den mystiska clownen kommenterat ett av mina inlägg på Åsarp-Trädets hemsida. Vem är du? Tack för clownskräcken, nu är det jag och Johnny Depp mot dessa hemska varelser! Jag sover med salongsbössan brevid sängen i natt!

image134

Kommentarer
Postat av: Erik

Du har så rätt så.
Terassen var faktiskt hyffsat på påskafton, hade inte varit där på ett jävla tag. Träffade gamla klasskompisar o annat löst folk, trevligt trevligt.
Maskeraden såg ut att vara lyckad, Valpa kingar ju till med petsson så då kan ju det inte gå fel.
Veckan då? skola?

2008-03-24 @ 08:56:55
URL: http://erockbastard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0