Hej hej

Nu är matchen efter många om och men avgjord. Detta efter domarkris, snöoväder och skador. Kinnarp-Slutarp - Södra Ving 3-0! Mycket bra jobbat tjejer. Här skall också poängteras att vi ställde över många bra spelare. Det är en av förmånerna med en bred trupp som håller måttet allihop. Natalie gjorde alla mål. Vi möts igen i serien, förhoppningsvis i bättre väder!

Jag kan aldrig klä mig rätt. Av den anledningen var det en stolt Sofia som lämnade Trädet med dubbla leggins.

Julia:
Kommer du i tights och högklackat?
Jag: DUBBLA tights!
Julia: Jag och milo har termobyxor.

Jag fick efter ett par minuter vid sidan av plan svälja min stolthet och ta på mig Menzes mysbyxor och byta skor. För övrigt visade Trädetatösen Ida Josefsson sin förmåga att engagera sig. Till försäljning fanns korv, bröd, festis och kaffe. Resultatet av envetet grillande bled en tjock rök och körvalukt över planen. Antingen var det vår talang, eller Idas röksignaler men det var bra med folk och kollade på matchen. Trevligt!

Om linjedomare
Ingvar (huvudtränare): Vi kan ju ta en tjej från U-laget som dömer A-lagsmatcherna och en tjej från A-laget som dömer U-lagsmatcherna.
Jag: Jag kan la ta på mig det där med flaggan på U-lagsmatcherna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0