greppfel

Det var med bitterhet jag tvingades inse att jag använt mig av fel fingrar under hela min bowlingkarriär. Man ska tydligen inte ha tummen, pekfingret och långfingret i hålen. Varför? Varför har ingen kunnat påpeka detta för mig lite tidigare? Jag skyller alla mina bowlingmissöden på detta.

image96


Efter slipande av tekniken i bowlinghallen hela förmiddagen kollade jag på när Jonas klippte sig, det blev bra. Lite mer välvårdad och ett par kilo lättare. Iaf att döma av mängden hår som låg på golvet och tiden som det tog att avlägsna det. Jag somnade nästan. Nu är vi hemma en snabbis, var tvungen att sätta igång ämnesomsättningen med en tugga kola för att kunna njuta av den kommande lunchen på stan.

Resterande tid av dygnet lär bli lugnt. Jag ser fram emot en kväll som involverar följande: god mat, Grey's anatomy, Karl-petter, bak av något avancerat bakverk (med syfte att återfå mitt självförtroende va det gäller lreativitet, som är helt krossat efter kursen fotografisk bild A) hyrfil, cöla,  popcorn, Jonas, familjen, godis, chips, dipp, soffa, katt, fotmassage, skratt med mera.

Vet ni vad jag ska göra i morgon? Jag ska ut med Evelina för första gången på dethär århundradet och vi ska se världens bästa coverband Rydell&Quick! Terrassen lär rasa i morgon kväll, see you there!

Till alla önskar jag en underbar fredag, min har startat oerhört bra!

Love

Kommentarer
Postat av: sofia

joo jag förstår detta! haft en skön ledig dag nu då? :)
ehm jag ska vara med min kära kajsa och mysa idag, sen imrgon ska ja te borås och festa.
vad ska du hitta på denna helg dåå? =)

2008-03-07 @ 19:19:52
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0