Födelsedagsfirandet fortsätter...

Idag fick jag trött som jag var efter två riktiga heldagar i skolan bege mig till staden för att fira Jonas med hans pappas släkt. Det var trevligt faktiskt. Jag åt som vanligt mest smörgåstårta.Blev approximativt en halv tårta kvar så frukosten i morgon är ett faktum.

Igår tränade jag som en get. Det var helt sjukt vad de körde med oss. Ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle sluta leva. Ingvors uppmuntrande ord fick mig dock att kämpa på. En anna rolig sak inträffade, jag blev tillfrågad att representera vår hemsida som bloggdrottning i damlaget. Roligt! Jag länkar naturligtvis när detta blir aktuellt.

Många (okej, några) frågar hur jag löste dilemmat med gåvor till min kära make. Han inkasserade följande av mig:

1. En tröjja, svart, Ozzyinspirerad, Affliction. (http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=338&DisplayItemID=33820&Position=10&ListType=1)

2. En styck schwarzvaldtårta.
3. Biomiddag.
4. Pyramidlott.
5. Trisslott.

För den nyfikna vann han 30 spänn på lotterna.

Vi har modevisning igen den 30 mars! Köp biljetter i skolan eller på Per Axel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0