Dagens..

Morgon: Tungt, som alltid på måndagmorgonen. Klockan ringer 06:00
Frukost: Farligt gott kesobröd med texmexskinka, yum
Klädsel: Casual, svarta knäbyxor, svartastrumpbyxor, vitt linne och svart cardigan.
Skor: Svarta, lackade ankelboots.
Frisyr: Utsläppt, lite volym kvar från helgens bravader.
Pina: Grupparbete i psykologi B. Jag har inte sammarbetssvårigheter sålänge alla gör och skriver som jag säger och inte är katiga.
Höjdpunkt: Min underbara, älskade kommer snart hit.
Jobbiga: Måste plugga.

Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt, jag läste det lite sent de frågorna. jag ska föröska svara på dom nu! hopppas det inte är försent!! :/ KRAM

2008-03-12 @ 12:49:44
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0