Attack

En välriktad attack med huvudvärk träffade min skalle i onsdagsnatt. Jag mådde inte bra alls och det fick min pojkvän erfara mitt i natten. Smärtan gick över min tröskel och jag fick lämna Falköping för vad jag trodde ett nattligt besök på akuten. Dock sade min mamma att hon istället skulle stödutfodra mig när vi kom hem och kurera sin stackars dotter. Efter många om och men somnade jag trots allt vid fem på morgonen och därav uteblev gårdagens skolgång. Idag, fredag är vi ju som sagt lediga. Så i två dagar har jag varit obotligt uttråkad, varför det har vart fruktansvärt dålig uppdatering. Jag hoppas att min andra hälft kan komma hit snart och muntra upp mig lite, ta en promenad och mysa!

Ikväll kommer två av mina absoluta favoriter hit, Jonas är som tidigare nämt den ena. Den andra kommer jag att visa lite senare! Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0