Massor av kärlek till sommaren

Kan svensk sommar bli bättre? Jag tror inte det! I fredags var det Svea rikes nationaldag och det firade vi genom att grilla hos Jonas kära kompis Marcus! Det var mycket trevligt, vi chillade, spelade kubb, åt och såg på VM-krönikan från 2006 som dock fick mig att må lite dåligt över Tysklands skitmål. Igår var jag, Jonas och 5 pers till och badade i Lidköping, Svalnäs. Mycket trevligt det också, även om det inte är jättevarmt i vattnet.

Min kära kusin Paulina fyllde 19 år igår med, GRATTIS GUMMAN! Jag skall åka på hennes student på tisdag så då kan jag gratta henne ordentligt!

Idag blir det antagligen lite sol och bad och god mat, can't wait!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Gumman!

Har ni funderat något mer på Norge eller?

Jag och Johan diskuterade det idag nämligen. Ring mig när du kan =)

Pusss

2008-06-09 @ 14:59:43
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0