Jobb och träning

Mitt nya liv artar sig inte sant? Idag steg jag upp i ortan och gick lydigt till jobbet, min första riktiga dag. Allt gick strälande, gamlingarna var snälla mot mig och det var ett relativt lugnt tempo. Efter detta åkte jag hem till min lilla gris och åt lunch med honom. Vi är själva hemma hos mig nu eftersom mina föräldrar är i London. På lördag skall vi hämta dem i Göteborg, någon som har förslag på något roligt man kan göra i väntan på deras ankomst? Det kanske blir Liseberg, iiih!

Efter jobbet tog jag det lite lugnt och tog igen några timmars sömn som jag förlorar eftersom jag drömmer som en spågumma natten i ända. Här kommer sen det stora framsteget! Klockan 18:15 infann jag mig på Kinnemo och tränade fotboll med mitt kära lag. Det var så underbart att få sträcka ut mina förtvinade muskler igen efter alla dessa dagar. Nu sitter man här, nyduschad och nöljd med SATC-boxen framför sig och frugan lagar mat i köket. Inte illa alls, jag har blivit en dräglig person igen. Dock kommer min balans att rubbas lite på fredag igen då min tränare står för sommarens grillfest, yeeah!  Läs mer om min fotbollskarriär på www.kinnarpslutarp.se, leta dig fram till "Sofias blogg", et finns en länk på startsidan. 

Ha en underbar kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0