HOLA

Vet inte varför min blogg tillfälligt ligger nere. Jag har helt enkelt inte känt för att skriva! Jag har börjat gå på introduktion på mitt sommajobb inom hemvårde i Kinnarp och Åsarp. Det är mycket som skall läras ut och jag är trött i hjärnan när jag kommer hem. Dessutom håller jag på och pillar med ett litet projekt då och då. Som den goda filmskapare jag är håller jag på att göra en film om min forna klass. FORZA SP 3 EKONOMERNA.

Jag hoppas att mitt liv snart skall återgå till det vanliga. Med det menar jag att jag skall få ordning på dagsrytmen, jobba på bra, städa upp alla mina saker som hamnar överallt, komma tillbaka till laget efter studenten, resan och min förkylning samt basöka min gamla ruygguggla inne i stan (sofie) som har varit smittad av magsjuka av värsta sort, Salmonella. Hypokondriker som jag är har jag isolerat mig från henne. Sen har hon stulit min AA-klänning med så jag skall hämta den. Lite bilder vill hon ha med men aldrig kan hon lyfta luren när man ringer, gamla haggan.

Synd att jag inte kan berätta allt som händer på mitt jobb. Gamla människor är verkligen skitkul! Jag visste att jag skulle fejkat namnteckningen på sekretessen.

Jaja, som ovan sagt gäller tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet inte vart din jäkla klänning är, du glömde den här och allt som ligger framme städar min sk man upp. Jag tror han har slängt den.. Tyvärr Majgret.



Miss you sugarcucumberrasberrypiiiiiiiie....

2008-06-15 @ 18:10:31
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0